DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  HD Clock Widgets Premium یک ویجت زیبای ساعت است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این ویجت به شما این امکان را میدهد تا بر روی هوم اسکرین گوشی اندروید خود ویجت ساعت با کیفیت بسیار بالا را قرار دهید.



ویجت پریمیوم ساعت اندروید HD Clock Widgets Premium
 



ادامه مطلب ...

  CurrentWidget از ویجت های متفاوت و کاربردی اندروید است. کاربران اندروید با استفاده از این ویجت یا نرم افزار میتوانند میزان ولتاژ, دما و میزان آمپر باطری گوشی خود را مشاهده کنند.



ویجت آمپر باطری برای اندروید CurrentWidget
 



ادامه مطلب ...

  نرم افزار Car Widget Pro یک ویجت اندروید است که کارایی بسیار زیادی دارد. شما میتوانید یک ویجت از نرم افزار هایی که با آنها بیشتر کار میکنید با آیکونی بزرگ بر روی صفحه هوم اسکرین خود داشته باشید تا در هنگام رانندگی بتوانید به راحتی گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.


ویجت مخصوص اتومبیل Car Widget Pro اندروید
 



ادامه مطلب ...

  Simple Calendar Widget یکی از سری نرم افزار های ویجت برای اندروید است. این ویجت زیبا به کاربر این امکان را میدهد تا به راحتی یک ویجت زیبا با بکراندی کم رنگ در هوم اسکرین خود ایجاد کد که تاریخ و ساعت و دیگر جزییات روز را نمایش دهد.


ویجت تاریخ اندروید Simple Calendar Widget

 



ادامه مطلب ...

  نرم افزار eWeather HD, Radar HD, Alerts یکی دیگر از نرم افزارها و یا به عبارتی ویجت های آب و هوا برای اندروید است. این نرم افزار با اتصال به سرورهای قدرتمند خود میتواند پیش بینی دقیقی از آب و هوای چند روز آینده محل زندگی شما ارائه دهد. این نرم افزار تاریخ و ساعت و دما و رطوبت و تمام مشخصات اقلیمی محل زندگی شما را نمایش میدهد.


آب و هوا eWeather HD, Radar HD, Alerts _ ویجت اندروید
 



ادامه مطلب ...

  نرم افزار Nexus 4 Clock ICS Clock Widget ویجت ساعت است. این ویجت همان ساعت معروف نکسوس است که بر روی اندروید 4.0 قرار دارد. اکنون شما میتوانید این ساعت زیبا را بر روی گوشی هایی با ورژن اندروید پایین تر داشته باشید.

 
Nexus 4 Clock ICS Clock Widget
 



ادامه مطلب ...

  با ویدجت DashClock Widget میتوانید ساعت های زیادی را به گوشی اندرویدی خود اضافه کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید. این ویدجت بهترین جایگزین برای ساعت پیشفرض گوشی های اندرویدی میباشد. لازم به ذکر است که این ویدجت اطلاعاتی نیز درباره وضع هوا به شما ارائه میدهد. اکنون میتوانید این ویدجت را از وبسایت یک موبایل دریافت کنید.


ویدجت ساعت DashClock Widget برای اندروید
 



ادامه مطلب ...

  در لانچر Circle Launcher شما میتوانید مجموعه از بهترین ویدجت های مورد استفاده خود را انتخاب کنید و در صفحه هوم اسکرین گوشی اندرویدی خود قرار دهید تا در صورت نیاز فورا از آن ها استفاده نمایید. تنها با یک کلیک برنامه های خود را آغاز کنید. هوم اسکرین این لانچر ویدجت هایی را که شما انتخاب کردید را به صورت دایره ای نشان میدهد. لازم به ذکر است که در صورت نیاز میتوانید آیکون های نرم افزار ها را بر روی هوم اسکرین گوشی خود قرار دهید


لانچر سیرسل نمایش برنامه ها در اندروید CircleLauncher
 



ادامه مطلب ...

  با ویدجت حرفه ای TerraTime میتوانید وضعیت هوای آینده را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود داشته باشید. این ویدجت با به کار گیری از تصاویر مجازی از زمین و فصل ها و روز و شب به یکی از بهترین ویدجت های مخصوص هواشناسی انتخاب گردیده است. اگر اینترنت در اختیار داشته باشید میتوانید زمان شب و روز شدن و زمان گرگ و میش را با بهره گیری از تصاویر مجازی مشاهده کنید.


ویدجت مخصوص هواشناسی اندرویدTerraTime
 



ادامه مطلب ...

  با استفاده از ویدجت پیشرفته EZe&Clean widget  Weather-Simplمیتوانید از وضعیت هوا مطلع گردید. این نرم افزار بارابط کاربری بسیار زیبا و بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین ایستگاه های هواشناسی به یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه پیش بینی وضع هوا تبدیل گردیده است. شما میتوانید شرایط آب و هوایی چند روز و ساعت آینده را در این ویدجت بیابید. 


ویدجت پیش بینی وضع هوا اندروید EZ Weather-Simple&Clean widget
 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها